Iššūkis: Kokie sprendimai ar priemonės leistų prekybos vietose įsitvirtinti brangesnėms, tačiau tvaresnėms ir praktiškesnėms pakuotėms?
Nors Europoje vis daugiau dėmesio yra skiriama draugiškoms gamtai pakuotėms, tačiau gamintojai susiduria su nemenkais iššūkiais jas diegiant rinkoje bei atrandant pusiausvyrą tarp aplinkosauginio ir ekonominio tvarumo. Reikšmingai galutinių pirkėjų daliai galutinė produkto kaina sudaro lemiamą įtaką renkantis produktą. Į tai reaguoja ir didieji prekybos centrai, kurie renkasi geresnę lentynos kainą galinčius pasiūlyti produktus. Kadangi pakuotės kaina sudaro vis didesnę dedamąją galutinėje maisto produkto kainoje, konkurencinį pranašumą įgauna mažiau tvarias pakuotes siūlantys gamintojai.
Šio iššūkio metu iš Jūsų tikimasi sprendimų, kurie galėtų situaciją pakeisti. Kas tai galėtų būti? Galbūt rinkodarinė strategija, skatinti vartotojus rinktis brangesnes, bet tvaresnes pakuotes? Galbūt nauji pakuočių modeliai, kurie leistų jas vėliau sėkmingai „prikelti antram gyvenimui“ ir pritaikyti buityje? O galbūt galite pasiūlyti sprendimą, kuris stipriai atpigintų tvarių pakuočių gamybą išsaugant jų kokybines savybes? Jūsų laisvė pasirinkti tinkamiausią iššūkio sprendimo prieigą.